A Logó mögött…

Tóth Károly vagyok, kecskeméti elektromos kivitelező vállalkozó.
Vállalkozásom egy stabil alapokon nyugvó, helyi családi vállalkozás, amely több mint egy évtizede megbízhatóan szolgálja ki mind a lakossági, mind az ipari ügyfelek igényeit. A szakma iránti elköteleződésemet édesapámnak köszönhetem, akitől nemcsak a szakmai alapokat sajátítottam el, hanem a munka iránti tiszteletet és a precizitást is.

Alapvégzettségem mechatronikai technikus, amit tudatosan beépítettem a vállalkozás tevékenységi körébe. Ennek eredményeként az automatizálási megoldások irányába is nyitottunk, folyamatos szakmai fejlődéssel és innovációval kiegészítve a klasszikus villanyszerelési szolgáltatásokat.

Fejlődésem és szakmai bővülésünk új mérföldköveként 2025-ben megalapítottam a K-roy Electricity Kft.-t, amely célzottan az ipari szektor igényeire specializálódik. A Kft. megalapításával lehetőség nyílt arra, hogy szervezettebben, nagyobb projekteket is elvállalva, magasabb színvonalon szolgáljuk ki ügyfeleinket az ipari elektromos kivitelezés és automatizálás területén.

Hiszem, hogy a folyamatos tanulás, a szakmai elhivatottság és a megbízhatóság az alapja egy hosszú távon is sikeres vállalkozásnak – és ebben a szellemben dolgozunk minden egyes projekt során.

 

"Számunkra az ügyfeleink 100%-os elégedettsége a legfontosabb cél, amelyre minden egyes munkanapunk során következetesen törekszünk. Csapatunkkal kiemelt figyelmet fordítunk a precíz és pontos munkavégzésre, miközben nagy hangsúlyt helyezünk az igényes munkakörnyezet fenntartására is. Munkánkat a mindenkori jogszabályoknak és szakmai előírásoknak megfelelően végezzük, hogy ügyfeleink számára a legmagasabb színvonalú szolgáltatást nyújthassuk." 


Portfólió

Lakossági ügyfelek
Ipari Automatizálás
Emelőgép
Led Technológia

Árajánlat

Személyes helyszíni felmerés és konzultáció után készítünk megrendelőink részére egy személyre szabott ajánlatot .

Mivel nem dolgozunk két egyforma helyen és nem csinálunk kaptafa kivitelezéseket , ezért minden meg rendelésünk egyedi igények alapján valósul meg az ügyfél elképzelése szerint .

Az ajánlat az alábbiakat tartalmazza :

  • Munka pontos leírása az előzetes megbeszélés alapján
  • Szolgáltatás technikai paraméterei
  • Munka várható kezdete és vége
  • Tételesen ki irt anyagszükséglet
  • Árajánlaton kívül eső rezsi-óradíjak
  • Szerződésen kívül eső Pót munkadíjak
  • Egyéb járulékos költségek
Az árajánlat elkészítési díja tender esetén nettó 30.000+Áfa Ft , ami megrendelés eseten jóváíróik a vállakózói díjból .


Az elkészült ajánlattal jár egy személyes konzultáció ahol pontonként átbeszéljük leendő megrendelőinkkel a műszaki tartalmat a tételesen kiirt anyaglista alapján .

Az árajánlat elküldésével párhuzamosan küldünk egy megrendelő lapot , teljesítés igazolást ( előre meghatározott munkafolyamatok alapján ) illetve pótmunkalapot és egy üres szerződés tervezetet .
Így a megrendelő egyszerre megkapja az összes szükséges dokumentációt ami megrendelés eseten gyorsítja a folyamatot .

Kiszállási díj : Kecskemét területén ingyenes , külterületen nettó 180ft+Áfa/km

Karbantartás

Vállalkozásom megbízásokat fogad lakossági ügyfelek ,cégek és ipari létesítmények időszakos karbantartási munkák elvégzésére. A karbantartás éves keretszerződések alapján valósulnak meg ,ahol meghatározzuk az elvégezendő feladatok listáját, terjedelmét és időbeli elhelyezkedését.

  • A karbantartási díj függ a hely méretétől és rendeltettségétől
  • Az elvégzendő feladatok idejét mindig a megrendelővel egyeztetjük
  • Nem csak hiba esetén érkezünk a helyszínre ,hanem igény esetén időszakosan átvizsgáljuk a terület Ennek a szolgáltatásnak külön feltüntett díja van
  • Amennyiben a termelés , gyártás, műszakbeosztás nem engedi a normál munkaidőben való munkavégzést úgy külön kijelölt napon és időben is tudjuk végezni a kijelölt feladatokat felár ellenében .

Fizetés : heti vagy havi elszámolásban történik készpénzben vagy 8 napos banki átutalás formájában

Hibaelhárítás

Előre nem látott hirtelen meghibásodás esetén ügyeletes szolgáltatással is rendelkezünk , amely biztosítja a gyors reagálást a nem várt hiba elhárítására . Ez a szolgáltatás szintén egy keretszerződés megkötése után vehető igénybe aminek egy emelt áras óradíja vagy átalánydíja van .

A válaszható reagálási csomagok:

  1. Azonnali beavatkozások : ebben az esetben a hiba bejelentését követően jelenlegi tartózkodási helyünkről 1 órán belül indulunk. Az érkezésünk idejét meghatározza az akkori távolságunk a hiba bejelentés helyszínétől illetve az éppen aktuális forgalmi helyzet alakulásától . FIGYELEM! : Amennyiben épp egy ilyen azonnali hibaelhárítást végzünk nem tudjuk garantálni az "azonnali" indulást.
  2. 3 órás intervallum : Ebben az esetben nincs veszélyben sem emberi élet,sem vagyontárgy ,de a meghibásodás ennél több ideig nem állhat fent . Ilyenkor 3 órán belül kiérünk a helyszínre .
  3. 5 órás intervallum : Ebben az esetben nincs veszélyben sem emberi élet,sem vagyontárgy ,de a meghibásodás ennél több ideig nem állhat fent . Ilyenkor 5 órán belül kiérünk a helyszínre .
  4. 24 órás intervallum : Ebben az esetben nincs veszélyben sem emberi élet,sem vagyontárgy ,de a meghibásodás ennél több ideig nem állhat fent . Ilyenkor 24 órán belül kiérünk a helyszínre .

Fizetés : új ügyfeleknél azonnali elszámolás

Meglévő ügyfelek esetén ( min. 1 év ) heti vagy havi elszámolásban történik készpénzben vagy 8 napos banki átutalás formájában.

A feltüntetett csomagok kizárólag Kecskemét területére vonatkoznak !