A Fény Napja Regisztráció

Kérjük, add meg adataid és a lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot.

FÉNY NAPJA – RÉSZVÉTELI SZABÁLYZAT

(K-roy Electricity Kft. – Társadalmi felelősségvállalási program)

A "Fény Napja" a K-roy Electricity Kft. társadalmi felelősségvállalási kezdeményezése, amelynek keretében cégünk havonta egy napon díjmentes villanyszerelési munkadíjjal segíti hátrányos helyzetű magánszemélyek villamos biztonsági problémáinak megoldását.

A program keretei:

  1. A programban való részvétel díjmentes munkadíjat jelent.

    A kiszállás, helyszíni felmérés és javítás munkadíját a K-roy Electricity állja.

  2. A szükséges anyagköltségek az ügyfelet terhelik, azonban az anyagok a Daniella Villamosságon keresztül egyedi kedvezménnyel vásárolhatók meg, csak a Fény Napja keretében.

  3. A program lakossági magánszemélyek számára elérhető, előzetes jelentkezés alapján.

  4. A program keretében kisebb volumenű, sürgős vagy veszélyes hibák elhárítása történik, például:

    • Hibás konnektor vagy kapcsoló javítása

    • Földelési problémák megszüntetése

    • Kiégett lámpahelyek vagy lámpatestek biztonságos cseréje

  5. Egy háztartás évente legfeljebb egyszer vehet részt a programban.

  6. A jogosultságot a K-roy csapata egyedileg bírálja el, szociális helyzet, sürgősség és műszaki állapot alapján.

  7. A jelentkezés során a rászorultságot nem kell igazolni, de kérünk őszinte tájékoztatást az élethelyzetről és a problémáról.

  8. A kiválasztott résztvevőket minden hónapban telefonon vagy e-mailben értesítjük.

GYAKORI KÉRDÉSEK – FÉNY NAPJA

Ki vehet részt a programban?

Olyan magánszemélyek, akik hátrányos élethelyzetük miatt nem tudják önerőből elvégeztetni a szükséges villanyszerelési javításokat.

Mennyibe kerül a javítás?

A munkadíj 0 Ft. Az anyagokat viszont meg kell vásárolni, de egyedi kedvezményes áron, kizárólag a Fény Napja program keretében, a Daniella Villamosság partnerein keresztül.

Milyen típusú hibák javíthatók ilyenkor?

A program célja a biztonság megteremtése, így elsődlegesen élet- vagy vagyonbiztonságot veszélyeztető kisebb hibákra fókuszálunk:

  • Konnektor szikrázik vagy forró

  • Kiégett világítótest vagy hibás bekötés

  • Földelési vagy zárlati hiba gyanúja

Nem végzünk:

  • Teljes újrahúzást

  • Nagy volumenű lakásfelújítást

  • Új építésű ingatlanok kivitelezését

Hogy történik a jelentkezés?

Jelentkezni lehet:

  • Online űrlapon keresztül (ha van ilyen)

  • Telefonon: +36 [telefonszám]

  • E-mailben: [e-mail cím]

A jelentkezés után 1-2 munkanapon belül visszajelzést adunk.

Hány embernek tudtok segíteni egy hónapban?

Általában 2-5 háztartás javítását tudjuk vállalni havonta, a jelentkezések számától és a hiba jellegétől függően.

Mi történik, ha valaki visszaél a programmal?

Bízunk az emberek őszinteségében. Ha valaki nem valódi rászorulóként jelentkezik, akkor sajnos kizárjuk a programból a jövőben.

Hogyan köszönhetem meg a segítséget?

Ha úgy érzed, segítettünk, ossz meg rólunk egy ajánlást vagy egy történetet másokkal is. Egy kedves szó vagy poszt is sokat jelent – nem nekünk, hanem a következő rászorulónak.

Záró üzenet:

A Fény Napja nem jótékonyság – küldetés.

A biztonságos otthon nem lehet kiváltság. Köszönjük, hogy részese vagy ennek a közösségformáló kezdeményezésnek.FÉNY NAPJA

Ide írhatsz...