A Fény Napja Regisztráció
Kérjük, add meg adataid és a lehető leghamarabb felvesszük veled a kapcsolatot.
FÉNY NAPJA – RÉSZVÉTELI SZABÁLYZAT
(K-roy Electricity Kft. – Társadalmi felelősségvállalási program)
A "Fény Napja" a K-roy Electricity Kft. társadalmi felelősségvállalási kezdeményezése, amelynek keretében cégünk havonta egy napon díjmentes villanyszerelési munkadíjjal segíti hátrányos helyzetű magánszemélyek villamos biztonsági problémáinak megoldását.
A program keretei:
A programban való részvétel díjmentes munkadíjat jelent.
A kiszállás, helyszíni felmérés és javítás munkadíját a K-roy Electricity állja.
A szükséges anyagköltségek az ügyfelet terhelik, azonban az anyagok a Daniella Villamosságon keresztül egyedi kedvezménnyel vásárolhatók meg, csak a Fény Napja keretében.
A program lakossági magánszemélyek számára elérhető, előzetes jelentkezés alapján.
A program keretében kisebb volumenű, sürgős vagy veszélyes hibák elhárítása történik, például:
Hibás konnektor vagy kapcsoló javítása
Földelési problémák megszüntetése
Kiégett lámpahelyek vagy lámpatestek biztonságos cseréje
Egy háztartás évente legfeljebb egyszer vehet részt a programban.
A jogosultságot a K-roy csapata egyedileg bírálja el, szociális helyzet, sürgősség és műszaki állapot alapján.
A jelentkezés során a rászorultságot nem kell igazolni, de kérünk őszinte tájékoztatást az élethelyzetről és a problémáról.
A kiválasztott résztvevőket minden hónapban telefonon vagy e-mailben értesítjük.
GYAKORI KÉRDÉSEK – FÉNY NAPJA
Ki vehet részt a programban?
Olyan magánszemélyek, akik hátrányos élethelyzetük miatt nem tudják önerőből elvégeztetni a szükséges villanyszerelési javításokat.
Mennyibe kerül a javítás?
A munkadíj 0 Ft. Az anyagokat viszont meg kell vásárolni, de egyedi kedvezményes áron, kizárólag a Fény Napja program keretében, a Daniella Villamosság partnerein keresztül.
Milyen típusú hibák javíthatók ilyenkor?
A program célja a biztonság megteremtése, így elsődlegesen élet- vagy vagyonbiztonságot veszélyeztető kisebb hibákra fókuszálunk:
Konnektor szikrázik vagy forró
Kiégett világítótest vagy hibás bekötés
Földelési vagy zárlati hiba gyanúja
Nem végzünk:
Teljes újrahúzást
Nagy volumenű lakásfelújítást
Új építésű ingatlanok kivitelezését
Hogy történik a jelentkezés?
Jelentkezni lehet:
Online űrlapon keresztül (ha van ilyen)
Telefonon: +36 [telefonszám]
E-mailben: [e-mail cím]
A jelentkezés után 1-2 munkanapon belül visszajelzést adunk.
Hány embernek tudtok segíteni egy hónapban?
Általában 2-5 háztartás javítását tudjuk vállalni havonta, a jelentkezések számától és a hiba jellegétől függően.
Mi történik, ha valaki visszaél a programmal?
Bízunk az emberek őszinteségében. Ha valaki nem valódi rászorulóként jelentkezik, akkor sajnos kizárjuk a programból a jövőben.
Hogyan köszönhetem meg a segítséget?
Ha úgy érzed, segítettünk, ossz meg rólunk egy ajánlást vagy egy történetet másokkal is. Egy kedves szó vagy poszt is sokat jelent – nem nekünk, hanem a következő rászorulónak.
Záró üzenet:
A Fény Napja nem jótékonyság – küldetés.
A biztonságos otthon nem lehet kiváltság. Köszönjük, hogy részese vagy ennek a közösségformáló kezdeményezésnek.FÉNY NAPJA
Ide írhatsz...